Doprava a platby

Možnosti dopravy:

  • Packeta (Zásielkovňa) - osobný odber vo zvolenom výdajnom mieste: cena 2,90 €, pri objednávke nad 60 eur ZADARMO 
  • Doručenie kuriérom na adresu - cez prepravnú spoločnosť Packeta: cena 4,90 €
  • Zásielka Slovenskou poštou: cena 3,90 €, pri objednávke nad 60 eur ZADARMO 
  • Osobný odber - Viničné pri Pezinku: len online platba kartou, Google Pay alebo vopred prevodom na účet - ZADARMO -         Lipová 11A, 900 23  Viničné - len výdajné miesto, nie kamenná predajňa - v čase podľa individuálnej dohody. Po úhrade a skompletizovaní objednávky vás budeme kontaktovať, počkajte, prosím, na email s informáciami o pripravení objednávky na vyzdvihnutie. 

            

 Možnosti platby: 

  • Platba na dobierku: 
    Pri tomto spôsobe sa platba za tovar uhrádza priamo pri prevzatí tovaru. Pri zvolení osobného odberu nie je dobierka možná.
    Cena tejto služby je: 1,5 € 
  • Online platba kartou:
    Pri tomto spôsobe platby sa platba za tovar uhrádza ihneď po odoslaní objednávky, prostredníctvom platobnej brány GoPay, kde zadáte číslo karty, dátum exspirácie a CVV kód. Táto služba je bezplatná
  • Online bankový prevod:
    Po vytvorení objednávky budete presmerovaní na platformu vami vybranej banky a budete môcť priamo z účtu uskutočniť úhradu. Táto služba je bezplatná.
  • Platba cez Google Pay:
    Pri tomto spôsobe platby sa uhrádza platba za tovar prostredníctvom elektronickej peňaženky, kedy po odoslaní objednávky budete automaticky presmerovaní na Google Pay, kde bude možnosť v automatickom formulári za tovar zaplatiť. Táto služba je bezplatná.
  • Bankovým prevodom vopred:
    Pri tomto spôsobe platby sa uhrádza platba za tovar vopred bankovým prevodom na účet predávajúceho. Podklady k platbe sa zobrazia na webe ihneď po odoslaní objednávky a následne budú odoslané aj emailom. Zároveň sa nachádzajú aj v záložke "Kontakt". Po obdržaní platby bude objednávka spracovaná a odoslaná. Táto služba je bezplatná.

 

Po vytvorení objednávky je o aktuálnom stave a odoslaní tovaru klient automaticky upovedomený prostredníctvom e-mailu. V prípade, že ste nedostali ani jedno z týchto potvrdení, skontrolujte si, prosím, zložku SPAM (platí v prípade gmail, centrum, zoznam a pod.).